نحوه انتخاب بهترین ارائه دهنده میزبانی وردپرس

f:id:webkima:20200705031825j:plain


نحوه انتخاب بهترین ارائه دهنده میزبانی وردپرس
انتخاب بهترین برنامه میزبانی وردپرس برای وب سایت شما به دلایل بسیاری می تواند مبارزه باشد. در این مقاله از سری مقاله های آموزش وردپرس می خواهیم راجع به انتخاب بهترین هاست برای سایت وردپرسی صحبت کنیم.

 


اول از همه ، زیرا تعداد زیادی از آنها وجود دارد. با افزایش محبوبیت پلتفرم وردپرس ، تعداد ارائه دهندگان میزبانی با کیفیت برای کاربران وردپرس با گذشت زمان بسیار افزایش یافته است. اکنون می توانیم از زمینه گسترده ای از ارائه دهندگان میزبانی را انتخاب کنیم - همه با ویژگی ها ، مزایا و معایب مختلف.
اما در واقع به چه چیزی احتیاج دارید؟ واقعاً چه معنی دارد؟ پیگیری همه آن دشوار است.
به همین دلیل با این مقاله می خواهیم به شما کمک کنیم بهترین برنامه میزبانی وردپرس را برای وب سایت خود پیدا کنید. من این مسئله را توضیح خواهم داد که داشتن یک ارائه دهنده میزبانی با کیفیت ، چه نوع مختلف میزبانی در دسترس است و اینکه چگونه ارائه دهندگان تخصصی میزبانی وردپرس با برنامه های میزبانی استاندارد متفاوت هستند ، مهم است.
علاوه بر این ، من اطلاعات عمیق در مورد برخی از بهترین ارائه دهندگان میزبانی وردپرس  در صنعت را برای شما فراهم می کنم . من بررسی خواهم کرد که چه ویژگیهایی برای ارائه و همچنین جوانب مثبت و منفی هر ارائه دهنده ارائه دهند. در اینجا 5 ارائه دهنده هاست ارائه می دهم ، که من به آنها نگاه می کنم (با کلیک بر روی آرم زیر کلیک کنید تا مستقیماً به بررسی بروید) :

محل سایت flywheel2 wpengine صفحه ای قابل فشار


سرانجام ، برای جمع آوری برخی از داده های عینی در مورد کیفیت هر میزبان ، تست های سرعت را در یک سایت نمونه برای هر برنامه میزبانی در این مقاله اجرا می کنم. به این ترتیب ، همه ما می توانیم آنچه را که در پس ادعاهای بازاریابی این شرکتها پنهان است ، بهتر ارزیابی کنیم.
بهترین هاستینگ وردپرس
از آنجا که این یک مقاله طولانی است و برای آسانتر کردن پیمایش ، می توانید روی لینکهای موجود در جدول مطالب زیر کلیک کنید تا مستقیماً به قسمتی که برایتان جالب است پرش کنید. برای زمان واقعی محروم ، که فقط می خواهیم برندگان بهترین مسابقه میزبانی وردپرس (براساس عملکرد) را ببینیم ، نسخه خلاصه آن را همین جا داریم:

ارائه دهنده میزبانی wpengine flywheel2 صفحه ای
تعداد سایتها 1 1 3
زمان متوسط ​​بارگیری صفحه 1.1 ثانیه 1.18 ثانیه 1.35
پهنای باند در هر ماه 25000 بازدید کننده 5000 بازدید کننده 10 گیگابایت
فضای ذخیره سازی 10 گیگابایت 5 گیگابایت 10 گیگابایت
هزینه در هر ماه 29 دلار 15 دلار 64 دلار
  به موتور WP بروید برو به FLYWHEEL برو به صفحه


البته شما نیز بیش از این خوشحال هستید که مطلب را در کل بخوانید. من قول می دهم ، اطلاعات کاملی برای هر کسی که در یافتن بهترین ارائه دهنده میزبانی وردپرس برای خودشان وجود دارد ، جمع آوری شده است.
همه خوب تا الان؟ سپس شروع می کنیم.
فهرست مطالب

چرا به ارائه دهنده هاستینگ نیاز دارید؟
چه نوع میزبانی وب وجود دارد؟
چگونه ارائه دهندگان میزبان وردپرس متفاوت هستند؟
چگونه می توانیم بهترین ها را در هاستینگ پیدا کنیم
مدعیان بهترین ارائه دهنده میزبانی وردپرسSiteGround
پرنده
موتور WP
پرسیدیم
صفحه ای
قابل فشار
رتبه بندی کلی و نتیجه گیری
چرا به ارائه دهنده هاستینگ نیاز دارید؟
اگر تازه وارد وردپرس و ساخت وب سایت هستید ، اولین سوالی که ممکن است به ذهن شما خطور کند این است که چرا به هیچ وجه به ارائه دهنده هاست نیاز دارید. گذشته از این ، آیا وعده وردپرس برای به دست آوردن یک وب سایت رایگان نبود ؟ چرا برای ایجاد یکی دیگر باید اکنون پول پرداخت کنید؟ آیا نمی توان از این مرحله صرفنظر کرد؟
ارائه دهندگان میزبانی وب به وب سایت وردپرس خود یک خانه اختصاص دهید
این یک سوال مشروع است. از نظر تئوری ، داشتن وب سایت وردپرس بدون ارائه دهنده هاستینگ کاملاً امکان پذیر است. می توانید سایت خود را بدون پرداخت هزینه کسی برای آن به صورت آنلاین راه اندازی و اجرا کنید.
اما - و این یک بزرگ اما تنها است - اگر شما مایل هستید و قادر به ایجاد و نگهداری سرور وب خود هستید. و گرچه این امر در حوزه امکان است ، برای اکثر ما هزینه و تلاش در انجام این کار به هیچ وجه توجیه پذیر نیست.
این دقیقاً همان جایی است که ارائه دهندگان میزبانی وارد می شوند.
در اصل ، ارائه دهنده هاستینگ شخصی است که از قبل تعدادی سرور وب در دسترس داشته و آنها را به افراد دیگر اجاره می دهد. آنها با پرداخت هزینه ماهانه موافقت خود را برای تهیه سایت شما می کنند تا دیگران بتوانند از طریق شبکه جهانی وب به آن دسترسی پیدا کنند.
یکی از مزایای این شیوه ها این است که اقتصاد مقیاس معمولاً به ارائه دهندگان میزبانی این امکان را می دهد تا خیلی ارزان تر از شما و من همیشه می توانند این کار را انجام دهند.
بعلاوه ، استخدام شخصی برای مراقبت از کلیه موارد فنی مربوط به اجرای سرور ، مسئولیت سنگینی بر دوش کاربر عادی است. اگر می توانید به شخصی که قبلاً آن را دارد پرداخت کنید ، نیازی به تخصص دیگری ندارید.
تا کنون پاک است؟ خوب ، من می دانم که می توانم روی شما حساب کنم.
با این حال ، اگر تنها چیزی که طول می کشد فضای سرور است ، چرا فقط با کمترین قیمت نمی روید؟ منظورم این است که ، همه ما تبلیغات مربوط به میزبانی وب ارزان یا حتی رایگان را مشاهده کرده ایم. آیا آنها واقعاً متفاوت هستند؟
معلوم است ، آنها می توانند و دلایل زیادی برای در نظر گرفتن گزینه ای با کیفیت بالاتر وجود دارد.
 
هاستینگ یک جزء مهم برای موفقیت وب سایت وردپرس شما است.
 
همه ارائه دهندگان میزبانی یکسان ایجاد نمی شوند. در حقیقت ، تفاوت های شدید بین کیفیت وجود دارد ، به ویژه در مورد:
سرعت سرور
اندازه فضای ذخیره سازی موجود
قابلیت اطمینان
گزینه های مدیریت
کنترل
حمایت کردن
قیمت
چرا باید به این موضوع اهمیت دهید؟ از آنجا که کیفیت ارائه دهنده میزبان شما تقریباً بر همه چیز درباره وب سایت شما تأثیر می گذارد:
ایمنی و در دسترس بودن
امنیت و محافظت از هکرها
توانایی بهبودی از فاجعه
بارگیری زمان (و به نوبه خود تجربه کاربر)
رتبه بندی جستجو
احتمالاً می بینید که کمبود در این مناطق چگونه می تواند زمان ، انرژی و در نهایت هزینه زیادی را برای شما به همراه آورد. منابعی که برای بهبود و ارتقاء سایت شما بهتر هزینه می شود.
امروزه موفق بودن در اینترنت کار سختی است و تلاش زیادی می کند. بنابراین ، رفتن با میزبانی زیر آب مانند این است که قبل از تلاش برای اجرای یک ماراتن ، خود را با پای پیاده شلیک کنید. فقط یک استراتژی هوشمندانه نیست.
چه نوع میزبانی وب وجود دارد؟
برای پیچیده تر کردن امور ، انواع مختلفی از هاستینگ را انتخاب می کنیم. کدام یک از آنها مناسب برای شما است که به اهداف و الزامات سایت شما بستگی دارد.
برای درک بهتر از آنچه در مورد شما صحبت می کنم ، بیایید به سرعت گزینه های مختلف میزبانی را در اختیار ما و ویژگی های ویژگی آنها قرار دهیم.
1. میزبانی مشترک
این نوع معمولاً ارزانترین و به همین دلیل محبوب ترین راه حل برای جوانه زدن به وب سایت های وردپرس است. میزبانی مشترک به این معنی است که سایت شما در یک سرور واحد با چندین وب سایت دیگر قرار دارد که همه منابع دستگاه را در بین آنها به اشتراک می گذارند.
در حالی که قیمت این گزینه را جذاب می کند ، یکی از مهمترین اشکالات این است که شما هیچ کنترلی بر نحوه مدیریت این منابع ندارید. هرچه بیشتر یک سایت استفاده کند ، کمتر برای بقیه در دسترس است. همانطور که می توانید تصور کنید ، این مورد "سندرم همسایه بد" می تواند به محض رسیدن سایت شما به اندازه مشخصی منجر به مشکلات جدی در سرعت شود.
2. میزبان سرور اختصاصی مجازی
مورد بعدی یک شکل اصلاح شده از هاست مشترک است. با وجود یک سرور خصوصی مجازی ، سایت شما هنوز همان سرور را با سایر خصوصیات به اشتراک می گذارد ، اما این بار با منابع کاملاً اختصاصی. فضای دیسک ، حافظه و قدرت محاسباتی همه به طور مساوی تقسیم شده اند و نمی توان از آن فراتر رفت. بنابراین ، سایر طرفین قادر به افزایش سرعت سایت شما نخواهند بود.
3. میزبانی ابر
اصل میزبانی ابر بسیار شسته و رفته است. در یک محیط میزبانی ابری ، شما فقط یک سرور ندارید که فایل های خود را میزبانی کند ، بلکه چندین سرور مجازی غیرمتمرکز است که با توجه به نیاز می توانند به صورت پویا تغییر کنند. این بدان معناست که شما می توانید به همان میزان و به همان اندازه قدرت محاسباتی مورد نیاز استفاده کنید و آن را در صورت تقاضا تغییر دهید.
4. میزبانی مدیریت شده
این نوع هاستینگ موارد جدید دیگری برای گروه و گروهی است که به سرعت در جامعه وردپرس رواج پیدا کرده است.
ارائه دهنده میزبانی وب مدیریت شده به شما امکان دسترسی به سرور اختصاصی خود را می دهد اما کل سمت فنی را در دست آنها نگه می دارد. این اساساً مثل این است که مدیر سیستم خود را که میزبان سایت شما در رایانه شخصی خود است نیز داشته باشید. در هاست مدیریت شده می توانید کاملاً روی رشد وب سایت خود متمرکز شوید ، در حالی که شخص دیگری از همه چیز در سمت سرور مراقبت می کند.
همانطور که در زیر خواهید دید ، ما شرکتهای بیشتری داریم که از چه کسی در ارائه هاست مدیریت شده با وردپرس تخصص دارند ، انتخاب کنیم.
5. میزبانی اختصاصی
مرحله بعد از آن میزبانی اختصاصی است. در اینجا شما می توانید کنترل کامل بر روی سرورهای سایت خود و کل محیط میزبانی را برای خودتان انجام دهید تا بتوانید همانطور که می خواهید انجام دهید.
با این حال ، یکی از نقاط ضعف در اینجا اینست که میزبانی اختصاصی ، معمولاً بسیار گرانقیمت است ، در حوزه چند صد دلار در هر ماه. جدا از آن ، شما واقعاً باید بدانید که چه کاری انجام می دهید. میزبانی اختصاصی به متخصصان sysadmin اختصاص داده شده است و برای مبتدیان توصیه نمی شود.
با این حال ، این نوع راه اندازی فقط برای وب سایت های بسیار بزرگ و دارای ترافیک بسیار ضروری است. احتمالاً کاربر متوسط ​​انتخاب گزینه میزبانی مشترک یا مدیریت شده بهتر است. بعلاوه ، همیشه احساس می کنید که سایت شما نیاز به مراقبت های اضافی یا منابع اختصاصی برای ارائه به مخاطبان رو به رشد خود دارد.
چگونه ارائه دهندگان میزبان وردپرس متفاوت هستند؟
همانطور که قبلاً نیز اشاره کردم ، در رده میزبانی وب مدیریت شده تعداد فزاینده ای از ارائه دهندگان داریم که به طور خاص به کاربران وردپرس خدمات می دهند. این بدان معنی است که معماری و خدمات سرور آنها دقیقاً برای میزبانی وب سایت های وردپرس بهینه شده است. همانطور که می توانید تصور کنید ، این یک مزیت به همراه دارد.
افزایش سرعت سایت
با ارائه دهندگان میزبان مدیریت شده WordPress ، سخت افزار و نرم افزار کاملاً به سکوی وردپرس هدایت می شوند. این بدان معناست که آنها مواردی مانند حافظه پنهان سطح سرور ، نسخه های بهینه PHP ، MySQL و Apache و سایر ویژگی های سازگار با وردپرس را ارائه می دهند.
میزبانی سایت شما در چنین سرورهایی می تواند سرعت بارگذاری صفحه شما را تا حداکثر 1-2 ثانیه کاهش دهد. در حالی که به نظر خیلی زیاد نمی رسد ، این تعداد زیاد در محیط آنلاین هستند!
امنیت پیشرفته
در حالی که وردپرس عموماً از نظر امنیتی بسیار آگاه است ، هیچ وب سایتی صددرصد از حملات سایبری محافظت نمی شود. این فقط همین است که هست. به همین دلیل ، هر میزبان که ارزش نمک خود را داشته باشد ، به نوعی پروتکل امنیتی در دست دارد.
با این حال ، بهترین ارائه دهندگان میزبانی وردپرس در آنجا مایل اضافی با افزایش اقدامات امنیتی ویژه برای این سیستم عامل مناسب هستند. اگر سایت شما هنوز هم هک شده باشد (که می تواند رخ دهد) آنها همچنین دانش خاصی در مورد WordPress در مورد چگونگی بازگشت مجدد آن بر روی پاهای خود دارند تا ارائه دهندگان آسیاب میزبان انواع میزبان سایت.
پشتیبان گیری خودکار
من احتمالاً نباید به اهمیت داشتن یک سیستم پشتیبان تأکید کنم و تقریباً همه ارائه دهندگان میزبانی چنین کاری را انجام می دهند (اگر مال شما نبود ، مانند باد اجرا کنید!). با این حال ، بسیاری از شرکت های میزبان وردپرس موفق نه تنها از پشتیبان گیری روزانه ، بلکه با یک کلیک بازگرداندن ، در صورت بروز خطا در اشتباه ، ارائه می دهند. کمک بزرگی برای هر صاحب سایت.
مدیریت کامل وردپرس
یکی از دلایلی که باعث می شود ارائه دهندگان میزبانی وردپرس مدیریت شده را بسیار جذاب جلوه دهند این است که آنها نه تنها از راه اندازی سرور شما بلکه به خود WordPress نیز مراقبت می کنند!
ارائه دهنده شما اطمینان خواهد کرد که شما آخرین و بهترین نسخه وردپرس را اجرا می کنید و همچنین از روند بروزرسانی برای شما مراقبت خواهد کرد. به این ترتیب می توانید بدون ایجاد فکر دیگری درباره چگونگی پایداری آن ، روی ایجاد محتوا و اجرای سایت خود متمرکز شوید.
پشتیبانی متخصص
 
سود نهایی از رفتن با یک شرکت میزبان تخصصی وردپرس: آنها به سادگی مطالب خود را می دانند!
 
اگر در سایت خود مشکلی دارید ، به جای شخصی که دارای نیمه آگاهی در مورد موارد مختلف ، تنظیمات و سیستم های مختلف باشد ، با افرادی که وردپرس را می شناسند در داخل و خارج صحبت خواهید کرد.
بی ارزش در یک بند!
چگونه می توانیم بهترین ها را در هاستینگ پیدا کنیم
خوب ، با تئوری کافی ، بیایید به روش آزمایش خود فرو برویم. در ادامه سعی خواهیم کرد که دریابیم که بهترین ارائه دهنده میزبانی وردپرس در لیست ما چه کسی است. برای این کار ، من به چه ویژگی هایی برای ارائه آنها خواهم پرداخت و همچنین تست هایی را اجرا خواهم کرد تا ببینم این ارائه دهندگان در دنیای واقعی چگونه عمل می کنند.
راه اندازی تست
در مرحله اول ، تمام آزمایش ها در یک سایت تست محروم با وردپرس 4.4 انجام می شود ، پر از مطالب پیش فرض و اجرای موضوع بیست و شانزده. هیچ افزونه ذخیره سازی و بهینه سازی سرعت وجود ندارد یا فعال نمی شود.
ابزار اندازه گیری عملکرد
برای ارزیابی عملکرد کلی ، از  Pingdom و GT Metrix برای گرفتن شماره برای زمان بارگذاری صفحه استفاده کردم. من از چندین سرور مختلف در چندین مکان مختلف استفاده کردم و قبل از محاسبه نمره متوسط ​​، از هر کدام چندین تست اجرا کردم. این نیز به ما نشان می دهد که چگونه تجربه کاربر برای بازدید کنندگان از نقاط مختلف جهان متفاوت خواهد بود.
اقدامات ارزیابی
علاوه بر عملکرد ، من به اقدامات دیگری که هنگام انتخاب ارائه دهنده میزبانی وردپرس نیز اهمیت دارند ، خواهم پرداخت:
قیمت - قیمت ماهانه برنامه میزبانی که برای این آزمایش خریداری کردم
پهنای باند - ترافیک سایت شما قادر به اداره خواهد بود
فضای ذخیره سازی - مقدار فضای داده ای که به شما در سرور اختصاص می یابد
تعداد سایتها - چند سایت با برنامه می توانید میزبانی کنید
در حالی که من به هر ارائه دهنده با جزئیات نگاه می کنم ، هر بررسی همچنین خلاصه ای از یافته ها دنبال می شود. بنابراین ، اگر وقت کافی برای خواندن همه چیز ندارید ، این یک بررسی اجمالی به شما می دهد.
همچنین ، توجه داشته باشید که این یک لیست زنده است. با گذشت زمان ، من ورودی های اضافی را به آن اضافه خواهم کرد ، بنابراین هر بار در یک بار بررسی کنید!
مدعیان بهترین ارائه دهنده میزبانی وردپرس
از اینجا به بعد با نتایج واقعی آزمون سروکار خواهیم داشت. شما می توانید اطلاعات دقیق در مورد موضوعات آزمون ما ، نحوه عملکرد آنها در طول آزمون و بسیاری از اطلاعات مرتبط دیگر برای تصمیم گیری آگاهانه پیدا کنید.
1. SiteGround
میزبانی وب وردپرس سایتSiteGround در سال 2004 توسط گروهی از دانشجویان دانشگاه تأسیس شد. در روزهای ابتدایی ، شرکت میزبان کاملاً از اتاق خوابگاه آنها اداره می شد. امروز ، این یکی از ارائه دهندگان برتر میزبانی وب در صنعت است و بیش از 280 نفر را به خود اختصاص می دهد.
آنها در توجه خود به سرعت ، امنیت و پشتیبانی عالی افتخار می کنند . من قطعاً می توانم دوم را دوم کنم. دو روز پس از ثبت نام در یک حساب کاربری ، با یکی از نمایندگان آنها تماس تلفنی دریافت کردم که از من در هیئت مدیره استقبال کرد و از من پرسید که آیا نیاز به کمک دارم. من کاملاً تحت تأثیر قرار گرفتم!
تمام برنامه های آنها همچنین برای محافظت از سایت ها در برابر هک شدن طراحی شده اند و SiteGround ادعا می کند تکنیک هایی را توسعه داده است که می تواند وب سایت ها را بیش از صد برابر سریعتر اجرا کند!
امکانات
SiteGround خدمات میزبانی اشتراکی ، ابری ، مدیریت و اختصاصی را با دقت متناسب با برنامه های مختلف وب - از جمله WordPress ، ارائه می دهد .
برای آزمون ، من برای برنامه StartUp (ارزانترین برنامه میزبانی مشترک) که ثبت شده است ، شامل ویژگی های معمولی مانند نام دامنه رایگان ، 99.9٪ ضمانت به موقع و پشتیبانی فنی 24/7 است. همچنین دارای 10 گیگابایت فضای ذخیره سازی ، CloudFlare CDN ، پشتیبان گیری روزانه ، دسترسی به cPanel و SSH است - همه با یک ضمانت 30 روزه بازگشت به یک بسته ماهانه 9/95 دلار در ماه می رسند.
طرح StartUp برای وب سایت های در مقیاس کوچک ، وبلاگ ها و حتی سایت های تجارت الکترونیکی ایده آل است ، با این حال ، هنگامی که شما شروع به جذب بیش از 10،000 بازدید کننده ماهانه به صورت منظم کنید ، توصیه می شود که به برنامه GrowBig ارتقا دهید.
نتایج تست پینگدوم
محل سرور بار بار 1 بار بار 2 بار بار 3
آمستردام ساعت 2.00 1.93s 2.08s
ملبورن 4.16s 3.35s 2.95
نیویورک 2.70s 90s 1.09s

میانگین زمان بارگیری صفحه: 3.53 ثانیه
نتایج آزمون GT Metrix
محل سرور بار بار 1 بار بار 2 بار بار 3
ونکوور 1.00s 90s 1.10s

میانگین زمان بارگیری صفحه: 1.00 ثانیه
 
خلاصه: طرح StartUp
تعداد سایتها: 1
میانگین زمان بارگذاری صفحه: 2.27 ثانیه
پهنای باند ماهانه: 10،000 بازدید کننده
ذخیره سازی: 10 گیگابایت
هزینه های ماهانه: 3.95 دلار
طرفداران
برنامه های میزبانی مقرون به صرفه
پشتیبان گیری روزانه برای امنیت بیشتر
پشتیبانی فنی 24/7
99.9٪ ضمانت به موقع
منفی
پهنای باند تنها 10،000 بازدیدکننده ماهانه
هیچ کنترلی بر پیکربندی سرور وجود ندارد
میزبانی مشترک ، مشکلات "همسایه بد" ممکن است
از میزبانی سایت SITEGROUND دیدن کنید
2. FlyWheel
چرخ فلکFlywheel از سال 2012 نزدیک است و توانست در مدت زمان کمی اعتبار مثبت زیادی را جمع کند. همانطور که وب سایت آنها اعلام کرده است ، این شرکت "برای طراحی و آژانس های خلاق" از سطح زمین ساخته شده است و ویژگی های ویژه خاصی را برای مشتری خود ارائه می دهد.
به عنوان مثال ، Flywheel مهاجرت رایگان ، سایت های مرحله ای یک مرحله ای ، انتقال صورتحساب خودکار برای سایت های تمام شده و بستر سازگاری را با آژانس شما فراهم می کند. این که آیا شما در حال کار برای شخص دیگری هستید یا وب سایت شخصی خود را در حال ساخت هستید ، Flywheel عقب افتاده است!
امکانات
Flywheel انواع گزینه های برنامه میزبانی در دسترس است. اگرچه این بسیار جذاب است ، طیف گسترده ای از گزینه ها همچنین می تواند انتخاب بسته مناسب برای شما کمی پیچیده باشد.
خوشبختانه ، اگر شما قادر به تصمیم گیری یا رضایت کامل از بسته های از پیش طراحی شده خود نیستید ، در صورت درخواست تیم Flywheel یک برنامه سفارشی برای شما تنظیم می کند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که الزامات خود را به آنها بگویید و آنها چیزی را برای سایت شما تهیه می کنند.
برای این تست ، من برنامه Tiny آنها را با 15 دلار در ماه خریداری کردم که برای نصب یک وردپرس مناسب است. این برنامه می تواند تا 5000 بازدید کننده در هر ماه را تحمل کند و 5 گیگابایت فضای دیسک به شما می دهد.
Flywheel مبلغ 10 دلار اضافی برای پشتیبانی از CDN و SSL (هرکدام!) که ممکن است برای برخی از معامله گران باشد. با این حال ، تمام تنظیمات آنها بطور اختصاصی برای وردپرس تنظیم شده است که به این شرکت امتیاز بیشتری نسبت به پیشنهادات کمتر هدفمند در بازار می دهد.
نتایج تست پینگدوم
محل سرور بار بار 1 بار بار 2 بار بار 3
آمستردام 0.89 0.87s 0.82s
ملبورن 1.60s 1.74s 1.44s
نیویورک 0.69s 0.47s ۰.۴۴

میانگین زمان بارگیری صفحه: 1.49 ثانیه
نتایج آزمون GT Metrix
محل سرور بار بار 1 بار بار 2 بار بار 3
ونکوور 90s 0.80s 90s

میانگین زمان بارگیری صفحه:  0.87 ثانیه
 
خلاصه: طرح کوچک Flywheel
تعداد سایتها: 1
میانگین مدت زمان بارگیری صفحه: 1.18 ثانیه
پهنای باند ماهانه: 5000 بازدید کننده
ذخیره سازی: 5 گیگابایت
هزینه های ماهانه: 15 دلار
طرفداران
تنظیم سرور در وردپرس هدف قرار گرفت
امکان درخواست یک برنامه میزبانی سفارشی
سرعت بارگذاری سریع صفحه
پشتیبان گیری شبانه و امنیت شدید
منفی
هزینه اضافی برای پشتیبانی از CDN و SSL (رایگان در سایر ارائه دهندگان میزبانی)
فقط 5000 بازدیدکننده ماهانه در ارزان ترین برنامه
از میزبانی FLYWHEEL بازدید کنید
 
3. موتور WP
wpeWP Engine مشابه Flywheel ، تازه وارد منظره میزبان است. این شرکت در سال 2010 شروع به کار کرد و تنها با گذشت چند سال با جدی گرفتن جدی برچسب خود "میزبانی وردپرس ، کامل" ، شهرت خود را ایجاد کرد.
در صورت لزوم ، WP Engine میزبانی وردپرس را در سطح سازمانی ارائه می دهد. همه برنامه ها برای سرعت بهینه شده و دارای ویژگی های امنیتی قدرتمند هستند. کادر پشتیبانی آنها یکی از دوستانه ترین افراد خارج از کشور هستند و همیشه در دسترس هستند تا یک کمک کننده را وام دهند.
امکانات
برای WP Engine ، من با برنامه Personal رفتم. این امکان را برای شما فراهم می کند که میزبان یک وب سایت وردپرس تنها با 10 گیگابایت فضا باشید و از 25،000 بازدید کننده ماهانه با انتقال داده نامحدود - همه با 29 دلار در ماه پشتیبانی می کند.
قیمت ها نسبت به دیگر برنامه های میزبانی کمی تندتر هستند اما ویژگی های گنجانده شده آنها باعث می شود ارزش آن را داشته باشند. اگر در غیر اینصورت فکر می کنید ، همیشه می توانید WP Engine را با ضمانت 60 روزه پس انداز پول خود بگیرید.
برنامه شخصی شامل مرحله بندی است ، به این معنی که می توانید یک نسخه زنده از سایت وردپرس خود را برای اهداف آزمایش تنظیم کنید. برای امتحان کردن موضوعات و افزونه های جدید فوق العاده مفید است. برای 19.99 دلار اضافی در ماه ، می توانید خدمات CDN را به برنامه خود اضافه کنید و 49.99 دلار برای SSL از شما پشتیبانی می کنند.
WP Engine مشابه Flywheel ، امکان ایجاد وب سایت های رایگان را نیز می دهد که به راحتی به حساب های پرداخت شده قابل انتقال هستند. فریلنسرها و آژانس های خلاق از آن قدردانی می کنند.
نتایج تست پینگدوم
محل سرور بار بار 1 بار بار 2 بار بار 3
آمستردام 1.09s 0.80s 0.79s
ملبورن 1.22 ثانیه 1.35s 1.08s
نیویورک 0.43s 0.39s 0.41s

میانگین زمان بارگیری صفحه: 1.26 ثانیه
نتایج آزمون GT Metrix
محل سرور بار بار 1 بار بار 2 بار بار 3
ونکوور 0.80s 1.00s 0.80s

میانگین زمان بارگیری صفحه:  0.87 ثانیه
 
خلاصه: برنامه شخصی WP Engine
تعداد سایتها: 1
میانگین زمان بارگیری صفحه: 1.1 ثانیه
پهنای باند ماهانه: 25،000 بازدید کننده
ذخیره سازی: 10 گیگابایت
هزینه های ماهانه: 29 دلار
طرفداران
انتقال نامحدود داده ها در هر طرح
انتقال سایت به حساب پرداخت شده برای سایتهای مشتری
اقدامات پیشرفته سرعت و امنیت
پشتیبانی بلیط 24/7 و چت زنده
منفی
در انتهای قیمت مقیاس
هزینه های اضافی برای پشتیبانی از CDN و SSL
از میزبان WPENGINE بازدید کنید
4- پرسیدیم
پرسیدیممدعی بعدی ما برای بهترین خدمات میزبانی وردپرس ، Pressidium است. ارائه دهنده این خدمات توسط چهار همکار با دیدگاه یک سرویس میزبانی با مدیریت پیشرفته در صنعت ، ارائه دهنده خدمات مدیریت سایت برتر و همچنین میزبانی سریع و مطمئن ، مقیاس پذیر و ایمن وردپرس را ارائه می دهد.
امکانات
Pressidium در هر برنامه ای ویژگی های حق بیمه ای از جمله 60 روز ضمانت برگشت پول ، خدمات مهاجرت رایگان و استقرار سایت ها یا وبلاگ های وردپرس را در مدت 45 ثانیه ارائه می دهد.
من با برنامه Micro آنها رفتم ، که برای نصب یک وردپرس مناسب است و حداکثر 10،000 بازدیدکننده در ماه را پشتیبانی می کند. این طرح همچنین شامل 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی و معماری Enterprise Pressidium است. مرحله بندی ، پشتیبان گیری خودکار و به روزرسانی های موجود در بسته بندی.
در صورتی که هیچ یک از برنامه های استاندارد آنها نیازهای شما را برآورده نکند ، برنامه های دلخواه دیگری برای انتخاب بیشتر در دسترس است. Pressidium همچنین هیچ محدودیتی در استفاده از سرور ندارد. این شرکت طبق استفاده واقعی شما را شارژ می کند - فقط در صورت استفاده بیشتر هزینه بیشتری بپردازید.
آنچه که بسیار جالب است صداقت بی رحمانه آنها هنگام نوید وعده است. ضمانت به موقع آنها 99.95٪ تعیین شده است و توسط توافق نامه سطح خدمات پشتیبانی می شود. برای هر ساعت Pressidium نتواند این ضمانت را برآورده کند ، شما 5٪ از هزینه ماهانه خود را پس می دهید.
نتایج تست پینگدوم
محل سرور بار بار 1 بار بار 2 بار بار 3
آمستردام 0.69s 0.56s 0.78s
ملبورن 2.81s 2.02 ثانیه 2.18s
نیویورک 1.25s 90s 90s

میانگین زمان بارگیری صفحه: 2.02 ثانیه
نتایج آزمون GT Metrix
محل سرور بار بار 1 بار بار 2 بار بار 3
ونکوور 1.20s 1.20s 1.30s

میانگین زمان بارگیری صفحه: 1.24 ثانیه
 
خلاصه: میکرو برنامه Pressidium
تعداد سایتها: 1
از. مدت زمان بارگیری صفحه: 1.63 ثانیه
پهنای باند ماهانه: 10،000 بازدید کننده
ذخیره سازی: 5 گیگابایت
هزینه های ماهانه: 17،90 دلار
طرفداران
سرورهای سریع و قابل اعتماد
برنامه های سفارشی در دسترس است
مقرون به صرفه برای تعدادی از ویژگی های
تضمین خدمات با پیشنهاد بازگشت پول
منفی
هزینه های اضافی برای پشتیبانی از CDN و SSL
هیچ حساب ایمیل موجود نیست
از میزبان Pressidium بازدید کنید
5. به صورت صفحه
صفحه ایPagely توسط Joshua و Sally Strebel در سال 2006 ایجاد شد ، Pagely میزبان وردپرس مدیریت شده را برای هر کسی که دیگر نمی خواهد با جنبه های فنی اجرای یک سایت وردپرس سازگار باشد ، ارائه می دهد. علاوه بر بسته های میزبانی فردی ، این شرکت همچنین شبکه های خصوصی مجازی و برنامه های سفارشی را برای مشتریان شرکت ارائه می دهد.
امکانات
یکی از ویژگیهای برجسته صفحهلی ، معماری پیشرفته آنهاست. نکته: در سرور های خود را در اجرا چارچوب CodeIgniter PHP در حالی که متخصص سایبری تهدید زره طول می کشد مراقبت از مسائل امنیتی است. گذشته از آن ، تمام برنامه هاستینگ توسط آمازون تأمین می شود و شامل PressCDN می شود.
به منظور انجام این آزمون ، من برای برنامه کسب و کار Pagely's ثبت نام کردم که امکان نصب سه وردپرس را در کل فضای ذخیره سازی 10 گیگابایتی فراهم می کند. این بسته همچنین بدون در نظر گرفتن بازدید از صفحه و بازدید کنندگان سایت ، دارای 10 گیگابایت باند پهنای باند است. به روزرسانی های خودکار وردپرس ، پشتیبان گیری ، ذخیره سازی و پشتیبانی تخصصی وردپرس از متخصصان ، خدمات عالی Pagely را ارائه می دهند.
نتایج تست پینگدوم
محل سرور بار بار 1 بار بار 2 بار بار 3
آمستردام 0.54s 0.55s 0.55s
ملبورن 1.98s 1.72s 1.39s
نیویورک 0.69s 0.47s 0.46s

میانگین زمان بارگیری صفحه: 1.39 ثانیه
نتایج آزمون GT Metrix
محل سرور بار بار 1 بار بار 2 بار بار 3
ونکوور 1.30s 1.10s دهه 50

میانگین زمان بارگیری صفحه: 1.3 ثانیه
 
خلاصه: برنامه کاری صفحه
تعداد سایت ها: 3
از. مدت زمان بارگیری صفحه: 1.35 ثانیه
پهنای باند ماهانه: 10 گیگابایت
ذخیره سازی: 10 گیگابایت
هزینه های ماهانه: 64 دلار
طرفداران
اقدامات امنیتی پیشرفته
میزبانی وردپرس از جلو به عقب مدیریت شده است
میزبانی ابر
رایگان CDN ، ذخیره سازی ، تهیه نسخه پشتیبان و ارتقاء
منفی
پشتیبانی 24/7 در دسترس نیست
برنامه ها در انتهای مقیاس بر اساس کارایی هستند
بازدید از صفحه
6. قابل فشار
قابل فشارPressable در بازی میزبانی نیز نسبتاً جدید است اما ادعا می شود در حال حاضر شماره یک در رضایت مشتری است. آنها شرکتی دیگر هستند که فقط میزبان وردپرس مدیریت شده و چیز دیگری را ارائه نمی دهند. Pressable ضمن ارائه طیف وسیعی از برنامه ها ، راه حل های سفارشی نیز در دسترس دارد.
امکانات
در تلاش ما برای یافتن بهترین راه حل میزبانی وردپرس ، من برنامه سایت 1-5 Pressable را خریداری کردم. این پشتیبانی از 5 سایت وردپرس (تعجب آور!) است و می تواند 15000 بازدید کننده ماهانه داشته باشد.
تمام برنامه های میزبانی Pressable با خدمات رایگان CDN ، پشتیبانی و ذخیره سازی اختصاصی وردپرس همراه است. این شرکت همچنین اسکن و حذف بدافزار شبانه را برای اطمینان از امنیت سایت در سطح بالایی ارائه می دهد.
با استفاده از این ارائه دهنده ، شما همچنین پشتیبانی SSL و دسترسی SFTP را از جعبه دریافت می کنید. از آنجا که این شرکت روی هاست مدیریت شده WordPress تمرکز دارد ، وب مسترها می توانند از نسخه پشتیبان روزانه و به روزرسانی خودکار انتظار داشته باشند.
نتایج تست پینگدوم
محل سرور بار بار 1 بار بار 2 بار بار 3
آمستردام 2.02 ثانیه 2.22 ثانیه 1.74s
ملبورن 3.20 ثانیه 3.03 ثانیه 2.62s
نیویورک 0.97s 1.03 ثانیه 1.04s

میانگین زمان بارگیری صفحه: 2.98 ثانیه
نتایج آزمون GT Metrix
محل سرور بار بار 1 بار بار 2 بار بار 3
ونکوور 2.40s دهه 80 1.60s

میانگین زمان بارگیری صفحه: 1.94 ثانیه
 
خلاصه: 1-5 نقشه سایت قابل فشار
تعداد سایت ها: 5
از. مدت زمان بارگیری صفحه: 2.46 ثانیه
پهنای باند ماهانه: 15،000 بازدید کننده
ذخیره سازی: مشخص نشده است
هزینه های ماهانه: 25 دلار
طرفداران
به روزرسانی های رایگان CDN ، ذخیره سازی ، نسخه پشتیبان و وردپرس
پشتیبانی اختصاصی وردپرس
ایجاد یک کلیک از سایت های مرحله بندی
بسیاری از ویژگی ها با قیمت مناسب
منفی
فضای ذخیره سازی ناشناخته موجود
از PRESSABLE دیدن کنید
7. کینستا
ارائه دهنده میزبانی وردپرس بعدی ما Kinsta است. این شرکت که توسط یک توسعه دهنده WordPress تأسیس شده است ، اکنون بیش از هشت سال تجربه در حوزه میزبانی وردپرس مدیریت شده دارد. اخیراً ، آنها در بازار بیشتر نمایان می شوند. این کار و دفاتر در لس آنجلس و لندن نشان می دهد که این روند به خوبی پیش می رود. بیایید ببینیم که آنها چه پیشنهادی دارند
امکانات
برای این آزمون ، برنامه Business 1 را انتخاب کرده ام. با 100 دلار در ماه / یک وب سایت بسیار گران است (با پرداخت سالانه یک ماه مرخصی دریافت می کنید) و بازدیدها و بازدید کنندگان از صفحه نامحدود را ارائه می دهد. محدودیت ترافیک 50 گیگابایت (100000 بازدید) در هر ماه است ، اما برای اکثر افراد بسیار زیاد است. به علاوه ، هر گیگابایت اضافی 1 دلار قیمت دارد که عادلانه است.
این طرح شامل 15 گیگابایت ذخیره سازی در SSD است و کلیه سایت های Kinsta در Google Cloud میزبانی می شوند. این همچنین بدان معنی است که شما می توانید از مراکز داده در نقاط مختلف جهان انتخاب کنید. البته ، هرچه سرور شما به مشتری های شما نزدیک تر باشد ، می تواند سریعتر به سایت شما کمک کند.
Kinsta تأکید زیادی بر پشتیبانی می کند. کارکنان آنها متشکل از کارشناسان WordPress هستند که مرتباً در این سیستم عامل شرکت می کنند و میانگین زمان پاسخ بلیط آنها سه دقیقه است. گذشته از آن ، آنها همچنین از سایت ارائه دهنده میزبان قدیمی خود ، مهاجرت رایگان سایت را ارائه می دهند.
سایر ویژگی ها شامل مناطق مرحله ای یک مرحله ای برای آزمایش (از جمله نسخه پشتیبان تهیه روزانه) ، محافظت از DDOS ، SSL (از جمله رمزگذاری بیایید رمزگذاری شود ) ، فایروال ها ، پشتیبان گیری خودکار و نظارت بر بروزرسانی است. Kinsta همچنین اگر به خطر بیفتد سایت شما را به صورت رایگان تعمیر می کند.
برداشت اول من نیز بسیار مثبت بود. تنظیم وردپرس بسیار آسان است و باطن بسیار سریع ، حتی سریعتر از نصب محلی روی رایانه من. فقط بارگذاری رسانه ها مدتی طول کشید.
نتایج تست پینگدوم
(توجه سریع: ما این ارائه دهنده را بعدا به مقاله اضافه کردیم. مکان های سرور متفاوت است زیرا Pingdom از آن زمان آنها را تغییر داده است.)
محل سرور بار بار 1 بار بار 2 بار بار 3
آمستردام 1.5 1.35s 1.48s
ملبورن 2.31 1.95s 2.18s
نیویورک 0.39s ۰.۳۸ 0.34s

میانگین زمان بارگیری صفحه: 1.32 ثانیه
نتایج آزمون GT Metrix
محل سرور بار بار 1 بار بار 2 بار بار 3
ونکوور 1.02 ثانیه 1.2 ثانیه 1.3 ثانیه

میانگین زمان بارگیری صفحه: 1.17 ثانیه
 
خلاصه: طرح 1 Kinsta's Business
تعداد سایت ها: 5
از. مدت زمان بارگیری صفحه: 1.25 ثانیه
پهنای باند ماهانه: 50 GB (1 دلار برای هر GB اضافی)
ذخیره سازی: 15 گیگابایت
هزینه های ماهانه: 100 دلار
طرفداران
بازدید کنندگان و بازدیدهای صفحه نامحدود
پشتیبانی عالی
پیشرفته ترین فناوری
فوق العاده سریع برای بازدید کنندگان نزدیک به محل سرور
منفی
گران
از KINSTA بازدید کنید
رتبه بندی کلی و نتیجه گیری
به عنوان صاحبان وب سایت ، بیشتر ما به پیدا کردن یک هاست با کیفیت وابسته هستیم. تعداد بسیار کمی می توانند یا حتی بخواهند سرور خود را بسازند. با این حال ، میزبانی می تواند یک موضوع پیچیده باشد. انواع مختلف میزبانی و بسیاری از ویژگی ها و گزینه ها تصمیم گیری را دشوار می کند.
عملکرد یکی از راههای عینی تر برای دیدن زمین بازی است و از تست انجام شده در این مقاله ، رتبه بندی ما به این صورت است:
 
 
 
 
 
 
 
WP Engine (میانگین: 1.1 ثانیه)
Flywheel (میانگین: 1.18 ثانیه)
Kinsta (میانگین: 1.25 ثانیه)
به صورت صفحه  (میانگین: 1.35 ثانیه)
Pressidium (میانگین: 1.63 ثانیه)
محل سایت (میانگین: 2.27 ثانیه)
قابل فشار (میانگین: 2.46 ثانیه)
در حالی که این یک لیست خوب برای شروع است ، یافتن "بهترین ارائه دهنده میزبانی وردپرس" برای شما به بیش از سرعت بارگذاری صفحه می رسد. بودجه شما ، تعداد سایتهای موجود و سایر عوامل در این موضوع وزن دارند.
 
در پایان ، که یکی از بهترین ارائه دهنده هاستینگ وردپرس برای شما است ، واقعاً شخصی است.
بنابراین ، رتبه بندی سرعت و سایر اطلاعات در این مقاله تنها یک نقطه شروع خوب را برای شما فراهم می کند. تصمیم بر عهده شماست. خوشبختانه ، شما راه حل های خوبی زیادی برای انتخاب دارید.
تنها آنچه برای من باقی مانده این است که برای شما بهترین آرزوها دارم و از یک نعمت کوچک بخواهید: وقتی تصمیم به میزبانی گرفتید ، لطفاً خیلی مهربان باشید تا بقیه ما راجع به آن آگاهی داشته باشند تا ما بتوانیم از تجربه شما سود ببریم. متشکرم!
با کدام ارائه دهنده هاستینگ عضو شده اید؟ کدام نوع سرویس میزبانی را برای سایت وردپرس خود ترجیح می دهید؟ به ما در بخش نظرات زیر اطلاع دهید!
منبع:
https://webkima.com/wordpress-tutorials/
https://fancythemes.com/best-wordpress-hosting-providers/